Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij op deze pagina de meeste bedrijfsgegevens geplaatst. Ook alle vragen over de bestelling zullen hier beantwoord worden. Zijn er toch nog vragen over onze diensten mag je ons natuurlijk altijd bellen.
Wij zijn telefonisch tussen 8.00 - 20.00 bereikbaar.
Per mail, via ons emailformulier, kun je ons laten weten wanneer je de order gewijzigd of geannuleerd wilt hebben. Ontvang je binnen één uur geen reactie van ons, dan adviseren wij je om contact met de klantenservice van 123afvalcontainer te zoeken, via telefoonnummer: 0800-2005
Voor het wijzigen of annuleren van een order, hanteren wij de volgende kosten:
*Deze kosten gelden niet indien het herroepingsrecht van toepassing is en de bestelling wordt geannuleerd binnen deze termijn.
Het annuleren of wijzigen van uw bestelling is bijna altijd nog wel mogelijk. Afhankelijk van de levertijd, storten wij jou hiervoor het betaalde bedrag, min €. 35,- administratiekosten (zie verder kosten wijzigen en annuleren), binnen een week terug, mits de annulering is goedgekeurd.